2009-04-13 @ 11:14:31
Måndag morgon

Nu har jag då kommit hem från en skön rolig resa i sverige. Skönt att vara hemma idag igen. Jag köpte INGET godis från båten, jag känner mig såå duktig! Kanske ska göra en drink som belöning haha!

Jag ska strax börja gå o fixa lite käk, för vi körde raka vägen upp till Vasa från Åbo, så har inte ätit ngt sedan 6 i morse.. Magen kurrar kan jag säga!

Men jag måste bara skriva hit, gjorde ett test för tidsfördriv på Facebook. Jag brukar aldrig ta svaren seriöst, skrattar oftast till dem, men idag efter att jag tänkt efter stämde det ganska bra.. Jag gjorde ett test "What type of guy do you attract?", och jag fick Playern, det stämmer ju rätt bra..  Resultatet löd såhär :

Don't hate the player, hate the game! You exude confidence and know how to hold yourself. This may intimidate other men, but not these types of boys. He is a huge flirt, and a bit cocky, but you liked that he knew what he wanted, and that he wanted you. You like to have a good time and are very adventurous in all aspects of life, but you really just want a good guy to be with. He isn't going to change his ways.


Men nu ska jag gå o fixa mat o kika Gossip Girl innan jag ska iväg!

I know you love me!
XOXO
ANNU
(haha så rolig jag är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0