2009-04-11 @ 10:35:07
Lördag morgon

God morgon allihopa! Har ni haft en bra påsk so far? Jag har haft det toppen som ni kanske läst, jag har just precis vaknat o käkat frukost som blev som en sådan där brunch ni vet? Vist heter de så btw?

Well well, va ju ut o bowla igår o ajg var svinbra, men sen kom de andra ikapp mig :( så slutade näst sist.. MEN jag avslutade med 2 strikar irad *wuhuuu* !! Efter bowlingen gick vi till en sushi restaurang o käka super god sushi, o jag som inte ätit det eller gillar fisk blev så positivt överraskad! ALLA borde testa sushi, asgott!!  Efter sushin for vi på pub, riktigt musig pub faktistk! Me när toaletten kallade gick jag i misstag in på killarnas för det fanns inga skyltar där då, men wc som wc ;) haha

Idag ska vi o shoppa, inhandla Lenas inflyttningspresent ockå! De ska nog bli sköj sköj me shopping!

Nu ska jag gå o börja fixa mig lite, håret ser ut som det blivit.. jaa-a jag vet inte vad!

Men GLAD PÅSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0