2009-04-11 @ 17:09:02
Lördag eftermiddag

Nu har jag just kommit hem från en ngr timmar lång tur i shoppingcentret Marieberg! Jag hittade massor, men tyvärr var budgeten för liten på denna resa, så köpte bara en jacka o ett par solbrillor! Hittade en asläckerklänningpå MQ jag bara ville ha, men hade inte råd efter att slösat över 90 euro på jacka o brillor..

Det är verkligen varmt här, 17 grader i solen o folk går i kortärmade o shorts, vill så ha detta väder när jag kommer hem!

Har ni haft en bra påsk so far? Min har varit toppen, men börjar sakna vissa personer nu. :(

Ha det bra!



Köpte brillorna o jackan!

Kommentarer
Postat av: malin

köpte du ett par äkta raybans ? :D i så fall e jag jääävligt avundsjuk!! :D

2009-04-13 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0