2009-04-09 @ 21:16:34
Torsdag kväll

Nu sitter jag här helt nytvättad! Ina hade gjort efter middagen ett så fint relaxing bad till mig, det var så mysigt. Hon hade tänt ljus och gjort ett riktigt varmt o skönt skumbad!

Men nu när jag kommit ur badet fick vi samtal från Finland att alarmet hade gått hemma hos oss, så nu vet vi inte om det är inbrott där (igen) eller inte? Men som tur har jag både min dator o kameror med, så jag saknar nog inget då jag kmr hem ifall det varit inbrott  haha!

Men nu ska jag gå o äta memma, jag hatar det av hela mitt hjärta, men det hör ju påsken till så jag får väl leva med det!

HEJA SPORT säger jag ännu bara, fast de förlorade idag!!



Badet Ina gjorde till mig, kom ännu ngr ljus till! Det var såååå mysigt!
Men som jag sa, så saknades bara en sak.. Vännen min där i! MYS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0