2009-04-08 @ 12:40:07
Onsdag

Trallallaaa, snart är jag i Svedolandet! Ska o hälsa på syster, hennes karl o 2 negerbarn på 4 ben. Ska nog börja packa nu, men tänkte jag skulle skriva lite hit innan det.

Skrev annars teoriprovet (bil) igår och klarade det *applåder*, så nu ni som har pointerat/"gnällt" att jag inte gjort ngt åt kortet kan sluta nu, haha för jag har börjat göra något åt det nu!! ;) El mesta dels är det väl mina käre far som gjort ngt åt det, han har bokat alla tider och så, annars skulle jag nog aldrig ta kortet! haha

Edith kom hit också igår o vi gjorde massa GODA coctails o egna drinkar.. Edith hade bara lite roligt åt mig när jag brast ut "Pappa vi behöver mera vodka!!" haha.. Kanske inte så många beter sig hemma, men det är ju inte precis någon hemlighet hemma hos oss att jag dricker, + att jag är myndig o + att mina föräldrar är bäst! HAH

Nä men nu ska jag ta och börja packa, men hoppas ni alla får en toppen bra Påsk helg!! Ta det lugnt med spriten haha!

STOR fin påskklapp på era påskröövar! :D


Annu o Edith me sina Mosmopolitan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0