2009-04-07 @ 13:29:00
Tisdag

Nåh vad tycker ni nu då när flower powern är borta? Jag pratar såklart om min nya layout, jag e själv inte helt nöjd men kommer inte på något nu just!

Idag är det en halleluja dag, förutom att ha spenderat hela morgonen vid sjukhuset (röntgen) så är jag friskförklarad!! Så ag rä så jäkla glad! Det bästa av allt är att jag inte har någonstans i kroppen träningsvärk från igår, men antar jag kommer ha sjuka magmuskler efter kvällens ridlektion, men träningsvärk e skönt för man vet ju man gjort något då i alla fall!

Ikväll är det fullt program igen, jag o min blondi ska ha coctailkväll eller så far vi kanske på "nån" ngnstan ikväll o chillar! För idag är det sista dagen jag kan se henne innan jag (i morgon) far till swe, sen när jag kmr hem har hon fari till belgien :(

Alltså jag e bara på så tusans bra humör idag! En fotograf ringde dessutom o jag ska kanske fotograferas av honom, så får se vad det blir av det! :)

Men nu ska jag ta o sova en ilten stund, för ble inte många timmars sömn inatt heller, fast denna gång var det mitt eget fel! haha


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Desiré

Är din bogg-layout rätt så inspirerad av kenzas eller?

2009-04-07 @ 14:17:14
Postat av: Annu

aa-a, tyckte det var snyggt o har för tillfället (som jag skrivit) inga bra idéer ;D

2009-04-07 @ 19:26:02
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0