2009-04-03 @ 11:48:26
Fredag

Usch jag börjar bli nervös, om bara 3.5 h sitter jag och blir fixad till kvällens show. Tog reda på detta idag för de som är intresserade att komma och kika SHOWEN ÄR KL. 22:00, MAN MÅSTE HA BILJETT FÖR ATT SLIPPA IN. Tror man kan fixa biljetter från Karisma butiken? Nåjoo hur som helst är jag super excited fortfarande!

Såg helt sjukt många bekanta på stan idag när jag var på jakt efter en "fejk tiss"-BH (mitt namn på BH som endast sitter fast framtill). Konstaterade att Vasa är FÖR litet för mig när ajg ser sdär många bekanta, suck!

Hur som helst så kom jag tidigt hem från stan idag för att jag skall hinna äta och fixa mig inför kvällen. Fick inte en blund inatt när jag bara tänkte på dagens program, somnade en ca kvart över 2 inatt o steg upp halv 7..

Men idag fick jag även lite "smak" på det som Edith sagt, "när det kommer till kritan ser man verkligen vem som är ens riktiga kompisar!". Fick se det idag, både med negativ OCH positiv resultat! Båda förvånande..

Men nu ska jag fixa håret, kom just ur duschen, sen ska jag sova en stund innan jag far till Trendi o blir fixad för kvällens show, tror den kommer bli toppen!!

Klapp på era fina röövar!


Kommentarer
Postat av: janie

lycka till!!! :D

2009-04-03 @ 16:59:12
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

Tack! Showen gick super bra! :)

2009-04-03 @ 23:21:31
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: viki

"fejk-tiss" bh:n finns på anntila. lindex, o sen dendär underklädsbutiken i rewell mitt emot Zoomi! :)

2009-04-04 @ 20:40:48
Postat av: Annu

Jo jag vet att de finns där, köpte min fejk-tissi från Seppälä :)

2009-04-05 @ 12:54:45
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0