2009-04-02 @ 21:32:38
Torsdag

Sorry, idag har bloggen fått lida, men jag har haft fullt upp från morgon till kväll idag! Dagen började med att jag for till frissan som skulle färga mitt hår inför morgondagens show, sen bad de mig stanna som hårmodell också så gjorde det och de gjorde en frisyr (som jag inte gillade och tog ner sen). Sen iväg o prova kläder inför lördagens show, sen hittade jag Michaela som jag tog det lite easy med ngn timme innan jag hoppade iväg till skolan för att ha timme.

Efter timmen fixade jag lite med min läseordning innan jag sprang iväg till nästa butik för att prova kläder, sen till nästa, sen nästa o sen till den sista. Sen var det kl 17:00 provning inför morgondagens show på Karisma, men fick vänta 1.5 h innan vi fick kläder så fick avbryta de 5 provningarna vid Karisma för att hinna till Rewellen för att ha generalrepetition, vilken jag kom 20 min sen till.. Efter den fort till Karisma för att prova resten av kläderna. Fick rätt sköna kläder därifrån och fick bara lovord av expediten efter provningen så jag är helt excited inför morgondagens show!! Fick dessutom biljetter dit så TROR jag har 1 eller 2 extra ifall någon vill ha! hihi

Men nu har jag just kommit hem, klockan är halv 11 och jag ska nu börja med en essä som ska in i morgon.. Suck!

Det blev inget på det sättet roligt inlägg för er kanske att läsa, men nog för mig! ÄÄÄK e så excited att jag spricker, ska bli så himla kul i morgon!!

Men denna gång ger jag endast klapp på baken till de som kmr till Sky i morgon kväll/natt o tittar på oss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fin blogg häär :) hehe

2009-04-02 @ 22:00:08
Postat av: Anonym

hei de va jag, meri mersikka som skicka dedä just :D

2009-04-02 @ 22:00:48
Postat av: Annu

De e skoj att höra! Tycker själv den är lite för mycker "Flower Power", men har varken tid eller ork med en ny layout så det får se ut såhär nu i ngr månader! :D



Är ju ändå innehållet som är det viktigaste? :D

2009-04-02 @ 22:22:23
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0