2009-04-01 @ 20:13:43
Onsdag

Måste ta och klappa lite i händerna till alla goda försök som gjorts för att lura mig idag, men endast en har lyckats (Lena den jäveln)!

Fick veta idag att jag kommer att vara med i ytterligare 1 show, eller egentligen 2 st, 23.4 och 24.4. Det är Vero Moda show, vet inte så mycket mer om den än men antagligen så småning om! Men idag när jag skulle ringa upp till denne ansvariga för showen ringde jag fel, ringe i misstag till en anna Hanna! Jag började artigt med "Hej det är en Anna-Karin! Pratar du svenska?" så hummla Hanna jo, så jag fortsatte. "Jo jag är en av modellerna som.." Så avbröt Hanna mig o va "haha hördu nu tror jag nog du ringt lite fel! Haha, det här är Hanna R!" Jag bara vem? Så kom jag på vem jag ringt till och fick be om ursäkt o lägga på, haha! Skrattar ännu till detta! Personen jag skulle ringa till heter HENNA, inte Hanna som jag trodde, därför ringde jag fel person i telefonkatalogen min. haha

Nåjoo, nu ska jag gå o kika film!

Glad första April på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Cia

EN Anna-Karin? Varför sa du så? :P

2009-04-04 @ 11:25:35
Postat av: Annu

Jag presenterar mig så till okända då jag pratar första gången med dem i telefon! :)

2009-04-04 @ 14:46:42
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0