2011-05-16 @ 11:56:09
Tog ju sovmorgon idag så har kanske varit vaken i lite ver 1 h. Sitter som bäst o versätter lägerbrevet till finska, o efter det ska jag äntligen få åka iväg till älskade Ramell, var sjuk hela förra veckan så all fysisk påfrestning lade jag på hyllan för att inte bli sjukare. Har ännu lite snuva, men har ändå bestämt att denna vecka drar träningen igång igen. :)

Ska träna inkallning med Ramell idag tror jag,
har saknat honom massor så ser så fram emot att få åka ut till honom! <3 Bara att översätta lite till då o förska kolla om någon kan rätta mina språkfel innan jag skickar ut det. :)



Sara Nyman har tagit det här fotot o jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0