2011-05-25 @ 19:09:14
Jag tänkte bryta trenden jag haft och bestämt mig hur ja ska fixa håret när jag sitter i frisörstolen, så har googlat runt lite idag och funderat på färg o klippning. Men jag blir inte alls nå klokare!

Jag TROR jag bestämt mig får rågblond,
men kan också bli något helt annat. Jag TROR jag ska klippa upp o tunna av håret, men kan också låta bli, eller så får jag ett infall o klipper lång page som är så snyggt istället  AAH, svårt det här.








Alla bilder är lånade via google
.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du sku passa i dendär som hon på sista bilden har :) dvs. lång page :) Blond :) med slingor? = somrigt ;)

2011-05-25 @ 19:51:05
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Michaela

Klippte själv mitt hår i dag och färgade det lite ljusare. Tycker det är fint med blondare toner till sommaren :)

2011-05-25 @ 20:29:17
URL: http://vintagestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0