2011-05-15 @ 14:19:17
Nu har jag fört T till polisstationen, haha låter som han blivit så omöjlig att jag låtit farbror blå ta över ;) Han ska på klassresa nu en vecka, o jag är ledig en vecka från jobbet, gissa om jag var sugen att följa med!! Hmm kanske jag bord åka på en roadtrip o shoppa loss nu när jag är ledig!? Någon som hänger på????

Har annars precis satt mig ner i massagestolen hemma hos föräldrarna, de är i Kokkola o fixar det absolutsista med Momis lägenhet och jag tar hand om hundarna undertiden. Jäklar vad skönt med massagestol, har lite ont i musklerna kring fågelbladen så är rätt skönt att sitta här o surfa ;)
Hmm, eller vad om man skulle fara till Tropiclandia o slappa nu i veckan.. Vem hänger på??


Kommentarer
Postat av: Jessica

jodå, det är helt bra med mig. Flyttar hem till vasa nu för sommaren. Så det blir både konstigt o skönt. Hoppas allt är bra själv? kram

2011-05-16 @ 00:22:10
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0