2011-05-16 @ 16:25:40
Alltså jag lyckas aldrig hitta ett djur jag fäster mig vid som inte är helt knäpp, haha. Ramell idag kutade runt som en galning, och sedan började han frivilligt hoppa hinder, så jag började till sist göra lite cavaletti till honom som han gladeligen själv hoppade. :) Jag kom bara på först när han lite lugnat ner sig att ta fram telefonen o filma busen.

Nu väntar jag på att en pizza
(jag vet jag syndar idag hinner itne äta ngt annat) ska bli klar i ugnen så jag får äta de o fara iväg på roadtrip söderut med mamma. Hon ska hämta mig nu vilken minut som helst o pizzan är fortfarande inte klar!! NOUU!!


Urselkvalitet då de e taget med telefonen..

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHA! Min häst är inte frisk i huve alltså :P

2011-05-16 @ 17:33:41
URL: http://ramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0