2011-05-04 @ 13:35:22
Har försökt koncentrera mig på annat igår o idag så har försökt planera inredningen i nya lägenheten jag o T flyttar in i 1 juli. Ska bli skönt att få lite flera rum än ett (som vi har nu). Det är en 4a som vi ska hyra och den tror jag kommer att kännas mera som ett hem när det är flera rum.

Ska snart fara ut till Ramell, får se om jag rider eller ej, har så ont i magen, hamnade att avboka ridlektionen idag på honom pga det..



Jag är ursel på att rita, men i mitt huvud är det precis så som jag vill ha det! Borde snart bli en tripp till Ikea har jag på känn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför just en fyra rummare? :)

2011-05-05 @ 16:06:10
Postat av: Edith

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 10:35:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0