2011-05-28 @ 09:24:49
OMG, jag är fortfarande så otroligt stolt över mig själv!! Igår hade Jennie hoppträning till mig o Ramell, och vet ni vad?? Jag som varit hopprädd i flera år hoppade 80 cm!! Jag har typ nästan skitit på mig vid 60-70 cm!

Vi hoppade 2 hinder på en stor volt så att jag skulle lära mig att styra
(vilket jag glömmer hur man gör i hoppning), sen lite korrigering med min sits i hoppning vade vi på och så ännuatt våga rida fram trots att det är hinder på planen. Så jag är super njöd, både över unghästen "min" o nybörjaren till ryttare som jag är i hoppning! :)

Jennie var super bra hopptränare,
hon berättade varför jag skulle göra si o så, och stärkte mitt självförtroende lite i hoppning när hon berömde mig varje gång jag kom över hindre, haha! :)



Jennie o sin häst Lerijs. :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så kul att läsa din blogg! :D Å vad kul att få va med!

Nästa gång du hoppar ska vi ta bild på de så folk får bildbevis på hu duktig du e! ;)

2011-05-30 @ 17:39:21
Postat av: Annu

Vad roligt! :D Jo alltså Sara sa redan hon skulle vilja vara med o se på o hon e bra på att ta foton, så tänkte förska få med henne till nästa hopplekt. :)

2011-05-30 @ 18:32:11
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mästerligt! :) Torsda 11.30 då :)

2011-05-31 @ 21:18:17
Postat av: Annu

Yees, looking forward to it :D

2011-06-01 @ 13:32:32
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0