2011-05-19 @ 22:39:38
Nu är jag hemma från Helsingfors igen. Vi åkte i morse med pyjamaståget och kom hem nu 22:30. Åkte spontant iväg med Hanna och var precis vad jag behövde, bort från Vasa. Roligt hade vi och dagen gick apsnabbt! Vi strosade och på från kl. 11-18 och hann med precis det vi hade planerat.

Jag kan ta foto på det jag shoppade till i morgon.
Shoppade en blå (jag vet äntligen lite färg på mina kläder) topp, vit genomskinlig-aktig naturvit tröja, rosa tyg "bh", sminkborttagningsmedel och ett par skor. Eller skorna köpte jag igår här i Vasa, men iaf.



Hanna taggad av att få fara till sin favoritbutik Longchamp.


Lagom snygg efter att sprungit i regnet o stigit upp 05:00 på morgnen ;) Men ett glas rött gör saker o ting bättre


Båda bruttorna avnjöt ett glas rött :)


Vi åt lunch på Memphis (Amarillo, typ). Super gott, kryddigt o bra!


Som efterrätt tog vi milkshake, super god den med! Gillar ni Amarillo ska ni äta på Memphis, gott goti gott gott!


Hanna nöjd med sina inköp påväg tillbaka till Vasa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0