2011-06-02 @ 19:16:30
Alltså shit, jag somnar typ snart! ;) Sitter i Smedsby  väntar att T ska komma efter mig, har suttit och klippt med filmen från dagens hopplektion. :) Hoppningen gick helt okej, Ramell kan ju det där så det är mera jag som får jobba, haha. Men har man bra tränare som jag har så ska de ju nog bli bra! :)

Har suttit nu i 64 min o 19 sekunder o väntat filmen ska laddas klart,
o den har ännu 20% kvar, suck! Orkar inte klippa ihop med musik idag, det får bli en annan dag så kanske i morgon fixar jag det, den biten går ju snabbast. :)




Här e en printscrn från ett skutt i filmen. Ni tkr säkert hindret är fjuttigt, jag tycker det är tillräckligt högt, haha!! Jag är en MES!!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni e såå duktiga båda 2!! :) Å hindret e nog såpass högt att man måste nog ha lite hookänsla i sej för att komma över det utan att ramla av ;) Du var ju med i varenda hopp oberoende om ni hoppa nära el långt ifrån! :)

2011-06-02 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0