2011-06-07 @ 13:55:28
Har kommit hem nu från inträdesprovet, får se hur det gick! Jag gjorde verkligen mitt bästa, jobbigaste delen var att skryta på sig själv i enskilda intervjun, tycker man låter så dryg o mallig. Så får vänta till mitten av juli nu då, hoppas verkligen jag slipper in!! Första gången på länge jag verkligen vill till en skola, mycket tror jag beror på de härliga människor man träffade idag, kändes som man kännt varandra lääänge, det blev aldrig tyst o fasen va man skrattade! ;)

Tror jag ska ta en powernap
nu så får vi se om denna förkylda brud orkar städa lite sedan ;)




grymt varmt idag, när vi tog paus var det 30 grader ute, huhhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0