2011-06-04 @ 14:08:37
Tänk att det redan gått ett år! Förra året var jag hemma och tog emot gäster och hade precis fått studenten, vilken underbar känsla det var efter allt kämpande o efter alla motgångar! :)

Ni alla studenter ska njuta allt vad ni kan, o ni ska inte ta någon stress om ni inte vet vad ni vill,
ett mellanår gör gott (önskar jag lyssnade på dem som sa det då till mig!)! Jag började studera före jag visste vad jag ville så fick hoppa av skolan, det här halva året jag jobbat har gjort mig gott, jag har fått krafter tillbaka och vet vad jag vill med mitt liv, i alla fall mer än jag visste förra året ;)

Grattis alla studenter! :)



Fotograf: Malin Nyman

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med! Om man inte vet så lönar sig ett mellanår! Man kommer nog någongång på vad man vill göra :)

2011-06-04 @ 17:59:16
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0