2011-01-31 @ 21:54:31
Hej, jag har precis börjat läsa din blogg o undrar vad är brudmässan för något, är det en modevisning? Ska du vara med i den?

SVAR: Brudmässan är en modevisning i brudklänningar och en perfekt mjlighet för de som ska gifta sig att samla på sig all information de behöver och få inspiration inför sitt bröllop. Mässan ordnas varje år i Stadshuset i februari. Inträde är ca5-10 euro, och då får man se någon av de 3 showerna få information om bröllopsfotografer (de har utställningar), sådana som ordnar mat till bröllop osv..

Ja, jag kommer att vara med.
Men detta år kommer jag inte som de 3 tidigare vara med i själva modeshowen, utan när programmet är slut i stadshuset kommer olika musikstycken spelas upp i krykan. Då kommer Artistica visa upp sin kreativa sida och jag och en till kommer att få bli stylade häftigt och ha en lite "catwalk" (eller vad man nu ska kalla det) i Trefaldighetskyrkan medan musiken spelar. Så kom ihåg att komma o kika in i krykan (gratis inträde) o hör på musik o se Artisticas kreativa sida vad de kan fixa av hår, där är det endast en "show"!



Tidigare år har jag burit fästklänningar under bröllopsmässan eftersom jag varit för ung. :P



Bröllopsmässan 2010


Bröllopsmässan 2009 och 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0