2011-01-02 @ 10:49:16



I September började jag rida Eila rätt mycke, började dessutom rida extra lektioner privat för Lena Lahti



gulis

 


Flera gånger i veckan var jag där och myste, skötte om, red, gosade o promenerade. En gång fick jag t.o.m. Thomas med o rida! :)

 


Jag kämpade och på med att förstå mig på bokföringen många kvällar..


Leo o Dixie fick lära känna varandra


Som sagt, jag valde att spendera mycket tid med älskade Eila

 

 

 

 


Träningen med Eila började ge resultat, började sikta in mig på att komma ut på tävlingsbanan till våren

 


Eila brunstade ett tag o vägrade gå fram, men jag var envisade så vi galopperade på åkrarna, skogarna o till sist även på ridplan

 


Jag och mamma åkte till Örebro/Sverige för att överraska min älskade syster som fyllde år!

 


Hem kom jag med en ny outfit

 

Började få igång rutinerna med att gymma också

 


Sen kom halloween o de var en sådan jäääkla rolig utekväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0