2011-01-20 @ 20:51:04
Har precis kommit hem från ridlektionen i Vörå. Jestas vad lektionen gick fort, det var så roligt. Red Petki aka. Petsson idag, och det gick över förväntan. Har inte ridit honom på länge så trodde inte det skulle gå alls, men gick nog helt OK tyckte jag. Han har så härlig galopp, även om det går hårt. Så att få ett lugnt tempo med lillgrabben i förvändgalopp var en utmaning, det gick se så där, men roligt var det! :)

Sedan en rolig detalj (tycker jag) som jag fick veta är att både jag och ridläraren min började vår ridkarriär på samma envisa ponny, Ami. Världen är nog liten. :)



Jag o lillbebisen "min" som var så duktig idag o blev så svettig! Måste be någon
filma när jag rider honom så jag får film på det också!! :)

Kommentarer
Postat av: Sia

Haha, alla känner Ami. :D Vem rider du för?

2011-01-20 @ 21:31:58
Postat av: Annu

Haha, tydligen! Haha, Lena Lahti heter hon, huippu ridlärare, bästa jag haft hittills! :) Alla lektioner är så otroligt roliga! :D Du borde komma på någon Torsdagslektion med Helu, eller lördagsträning som hon håller! :) hon tar bara 30 euro för en privatlektion, delar man den blir det 15 om man e 2 :)

2011-01-21 @ 09:05:01
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0