2011-01-27 @ 10:20:11
God morgon! Skulle ha farit på gym i morse men fick ringa och berätta hur situationen är med smalbenet och fråga vad de tyckte, så hon jag pratade med ansåg jag skulle vila denna vecka, så blev att avboka gymmet idag igen.. :/ Så steg upp kl. 10 istället för kl. 8 då och ringde en massör, så i morgon har jag tid och får se vad hon tror kan fela i mitt ben och hur jag ska göra i fortsättningen, för helt sluta träna vill jag inte. Räckte med år 2010 var jag sjuk mer eller mindre hela året så fick inte träna.

Så men idag är jag i jobb 13-21 och före det ska jag in via läkare o pickas i armen :( Haha jag är så munter, sorry. MEEEN kom ihåg frågestunden i detta inlägg, tänkte svara i ett inlägg senare idag, senast i morgon!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0