2011-02-18 @ 09:37:53
God morgon! Fy farao vad kallt det är där ute nu!!! -26 grader här i Smedsby, uch!! Hur som helst så ska jag förflytta mig till lägenheten idag med allt pcik o pack, ska nu bara äta frukost o sen börja förflytta mig. Leo har varit utan mat nu så han inte ska spy o bajsa i transportburen, så vill snabbt som möjligt till lägenheten så han får sin mat!

Efter min behandling igår så får jag inte duscha före kl 13 idag, så känner mig lagom fräsch! Men hur som helst ska jag nu käka frukost o kika GG undertiden, sedan börja förflytta mig till staden! :)



Sista bilden jag o Hanna tog på oss från Playan. Vill verkligen tillbaka när det är så här kallt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta höjdpunkterna med resan du gjorde med Hanna?? :)

2011-02-23 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0