2011-04-26 @ 12:07:00
Jag är rädd för två saker:


1. Getingar
För getingar har jag snarare en fobi, jag kallsvettas och springer fort som f*n om jag hör eller ser en geting, så när människor säger till mig "va i still inte gör de något" har jag lust att ge en snyting till dem. Nej fy, jag har sådan enorm rädsla för dem!

Har så obehag att jag inte kunde ha en bild på en riktig geting så fick bli en ritad.


2. Döden

Jag är kanske mest rädd för döden för att det är något okänt, något jag inte kommer att uppleva före det är min tid. Dels också för jag är så rädd att jag ska lida in i döden, eller ha panik när jag dör. Det skrämmer mig o får mig nästan gråtfärdig när jag tänker på att jag också kommer att dö!



Kommentarer
Postat av: :)

samma fö mej me döden!

2011-05-01 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0