2011-04-02 @ 09:47:13
God morgon! Har ätit en dunder bra frukost med Thomas, är verkligen mätt som en plätt!! :) Idag ska jag till stallet o kika när en kille ska rida hästarna i Vörå stallet o se om någon av dem faller honom i smaken. Blandade känslor, jag vill både han ska hitta en eftersom han är en duktig ryttare, men samtidigt är jag rädd han ska gillar Petki eller Ami för mycket (mina favvisar).

Men det går som det går, ska försöka fixa ihop fräljningsvideo på Petki i helgen
, men ahr inget fungerande program på min dator så jag måste vänta tills datorn hemma är ledig.

Well, blev ni lurade igår då?
Var bara Heidi som lyckades lura mig, o nästan Johnny :) VBL aprilskämt var ju super urselt;)


Kommentarer
Postat av: jenny

passa på och köp en nu ;)

2011-04-03 @ 12:17:40
URL: http://kallblodochvarmblod.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0