2010-11-03 @ 19:00:01
Idag hade jag mätning på gymmet, och jag är så jäkla nöjd. Det totala jag tränat bort de senaste 5 ggr är 11 cm, och totalt sedan jag började på gymmet 19 cm (utspritt på olika delar av kroppen) och gått ner 2 kg. Jag är så nöjd!! Det synns inga stora skillnader, men har fått börja använda bälte, fått mindre lovehandles och sådan grejer! :)

Jag har också börjat äta bättre, oftare (inte tillräckligt ofta ännu, tyvärr), mindre protioner och dricker mera vatten. Efter att nu har varit sjuk i 1 år känns det härligt att kunna få resultat fast hostan plågat mig i 1 månad nu. :)



Kommentarer
Postat av: Nyfiken :)

Hej! fin blogg du har, I like! å grattis till "nya" formen :p lite nyfiken, vad läser du för bloggar själv?

2010-11-04 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0