2010-11-23 @ 21:25:20
Nu har jag rensat min facebook radikalt i vänlistan, gjort grupper osv. Jag vet inte alls hur ni ser på saken, men jag har gjort så här nu att jag tagit bort alla människor jag aldrig har en ordentlig konversation när jag ser dem, personer jag gissar snokar om mig, eller människor jag träffat en gång och aldrig pratar med på FB.

om du råkat blivit borttagen ska du verkligen inte ta det personligt eller illa upp, jag vill bara ha de jag verkligen "måste" ha vänskap med på facebook som ex. de jag inte har tel.nr. till och har nu som då att göras med, eller mina riktigt närmsta vänner, för jag delar med mig mera personliga grejer där än här i bloggen (fast jag inte kanske borde göra det någonstans, men det är en annan femma ;)).

Så om du blev sårad/sur/irriterad/arg/upprörd av att vi inte är vänner mer på fb så kan du skicka pånytt då en vänförfrågan eller kanske ta upp kontakten med mig lite mer? ;)

Min åsikt är i alla fall att inte ha "alla" som vänner på FB, ser ingen point med det faktiskt. Beror väl på vad man delar med sig av på fb när det kommer till vad man tycker, men iaf :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, man ska inte vara vän med alla, men svårt att avgöra om man vara vän eller inte ibland

2010-11-23 @ 21:37:32
Postat av: Jessica

du har så rätt, sådär borde alla göra. Istället för att briljera med nummern på vänantalet..

2010-11-23 @ 23:01:58
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi
Postat av: Anonym

JAAANÅ HE!! (=

2010-11-23 @ 23:13:50
Postat av: Emma

Bra gjort :) jag tror jag tillhör maxmogänget :)

2010-11-24 @ 11:52:32
Postat av: Annu

Emma - OCH vänner gruppen :)

2010-11-24 @ 11:58:01
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag har också delat in mina vänner och rensat i omgångar genom vännerlistan. Känns onödigt att ha någon som vän på facebook som ändå inte skulle ha en konversation med så där annars. :P

2010-11-24 @ 16:16:44
URL: http://christina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0