2010-05-14 @ 15:09:29
Har varit ute och solat med älsklingen min sedan 12, nu är klockan 7 minuter över 4. Vi har precis grillat och ska börja laga undan här från bordet, sen ska vi vila på matne i solen. MYYS!! Har tagit några bilder faktiskt som kommer upp sedan då vi går in, sitter nämligen med laptopen här ute och spelar musik, skönt med trådlöst och laptop säger jag bara.

Senare idag kommer som sagt somriga bilder upp, men nu ska jag ta och börja plocka undan från bordet och fortsätta arbeta på min bränna. :)


Det är så jävla ljust här ute att jag knappt ser skärmen, så vet inte alls om bilden är smickrande eller inte, haha. Hoppas den är fin, s jag inte skrämmer iväg er, mahaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0