2010-05-15 @ 19:55:27
Nu är jag hemma igen, en snabbis. Ska ut med T och hans kompisar + mina fina tjejer till strampen. Idag skiner solen i alla fall här. Vi gjorde en liten miss jag och T i morse när vi trodde att det skulle vara varmt och fint på villan (vanligtvis är det alltid finare väder där), men nej, vi hade så otroligt fel. Vi hann sola i 10 min sedan kom moln, kall blåst, så vi gick in i stugan istället.

Sen kom vi snabbt hem en vända innan vi åkte vidare till Vörå för att mata alla hästkräk där. Så NU sitter vi på trappan och dricker varsin öl/kultalnkero och njuter av solen och väntar på skjuts.

Har ni överlevt värmen idag??



Jag och T just nu. Tycker så massor om honom, han är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0