2010-05-10 @ 14:37:28
Alltså om 10 dagar åker jag och Edith iväg till Barcelona, wuhuu! Ska bli så jävla underbart! Hey, det fick mig att tänka på, när får man veta det slutliga resultatet i studentskrivningarna?? Vet någon?? Svara gärna i sådana fall med en kommentar! :)

Well, nu tänkte jag göra lite nytta och städa rummet innan T kommer hem från jobbet. Sedan ska jag ta och söka efter min telefon. Aah, va de skulle sitta bra med lite jordgubbar doppade i socker eller vaniljsås!! MUMSFILIBABBA!!

Som sagt, nu ska jag gå och göra nytta..



Blir så excited när jag tänker på jordgubbar! MUMMMMMMMS

Kommentarer
Postat av: Michaela

Enligt Ulla kommer resultaten kring den 20:nde :)

2010-05-10 @ 19:12:07
URL: http://michaelaa.webbop.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0