2010-03-26 @ 14:59:52

Jag vaknade och tänkte, fuck, ännu 5 h innan jag ska stiga upp.
Jag somnade..
Jag vaknade 4 timmar kvar tills jag ska stiga upp.. DAMN, SOV NU!!
Jag somnade..
Jag vaknade 1 timme kvar tills väckarklockan ringer..
Somnar inte om..

Min morgon började mao inte alls bra, var så upp i varv och jag var livrädd att jag skulle få hjärnsläpp under skrivningarna eftersom jag inte hade sovit bra alls.

MEN

Jag tror faktiskt de gick helt ok. Hoppas jag är godkänd, tror nog det.

SEN

När jag åkte till HVC för att kontrollera öronen så kollade de om trummhinnan börjat röras, OCH det har den! Så för första gången på 2 månader så HÖR jag, inte bara lite utan nästan ALLT! :D PLUS att trumhinnan rör sig också för första gången på 2 månader. Så tack vare akupunkturen och nålarna jag nu haft i öronen i 1 vecka så har jag fått tillbaka min hörsel!

IKVÄLL SKA DET FIRAS!! Det lär bli ollis, so be there, om ni vill hälsa på en superglad Annu!!!


XoXo
Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0