2010-03-24 @ 08:34:27
Jag brukar tycka jag har ett spännande oc händelserikt liv, men just nu när det är studentskrivningar känner jag mig som tråkigaste människan i världen fylld med ångest inför den!

MEN, tro mig kära vänner, efter fredag blir de intressantare greejer jag skriver om! :D På fredag ska vi ex. ut på galej, för Andrea kommer upp från Helsingfors + att det är pamppas. På lördag blir det galej norrut, så söndag blir väl iof dag för återhämtning :D

Tänkte jag skulle ta mig ut på en springtur idag, kanske redan om 1 h. Tänkte låta frukosten lägga sig lite först. :)

Nu när jag tänkte ta foton håxa jag att Lena har ju min systemkamera, jag borde nog ta och begära tillbaka den, haha!


XoXo
Annu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0