2010-06-29 @ 17:10:39
Kollade precis på min nyckelring var jag är 17 år på. Fanken va smak o snygg jag var då, jag vet jag skrivit det 100 gånger förr, men nu måste jag tvinga mig ut och röra på mig. I morgon ska jag före jobbet och springa en kort runda i alla fall, för så här kan det inte fortsätta. Nu ska jag i alla fall komma i beachform till slutet av sommaren, haha. ;)

Dessutom om vi ska filma till hösten till Fashion weekend + Karisma showen bör jag ta mig i nackskinnet och bli tight o i skick alla stans! Inte roligt längre när bak och bröst blivit bra mycke större än förra sommaren, haha ;D

Nu jäklar ska jag ha att om jag skött mig i 1 vecka får jag unna mig med något, men vad?? Detta blir svårt.. JÄIKS



Helt bajs kvalitet men här e bilden jag fick sådan där beslutsamhet av. Undrar hur länge detta håller i sig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0