2010-06-27 @ 20:08:43
Nåjaa, jag är hemma, röd som en kräfta och på jäkligt bra humör. Ska strax hoppa in i bastu och avnjuta det sista som kan njutas av denna helg. Min midsommar var fantastiskt bra, över all förväntan faktiskt! På fredagen kom det ett par idioter o förstörde slutet av kvällen, men bortsett från den grejen har allt varit elt perfekt. Det har grillats, spelats spel, umgåtts, dansat, sjungits, supits, gosats, pratats..

Ni människor i Maxmo, ni är ju bra härliga! Kan erkänna jag var lite orolig att man skulle ha svårt att komma in i det stora "gänget", men så var inte fallet, de tog emot mig och Edith med öppn armar. Firar så hårt nästa år midsommar i maxmo med dessa fina o goa människor!! :D

Nu ska jag som sagt hoppa i bastu, sen ska jag överföra bilder från helgen och börja ladda upp dem här och på Facebook, det har redan kommit önskemål att jag ska göra det så..


Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0