2010-07-31 @ 13:20:21
Har kommit till jobbet för lite över 30 min sedan. Har jobb kl. 13:30-20:00 idag i regnsluskande stormen. Ikväll ska jag ha min första tjejkväll med mina girlfriends i MIN lägenhet, hoppas bara TV funkar så vi kan kika film.

Har idag på morgonen hållit på och flyttat in småbord, TV och lite badrumsprylar och sådant så blev lite svettigt och stressigt på morgonen, så glömde såklart att ta med systemisen till jobbet så jag skulle ha kunnat ladda upp foton från lägenheten. MEN jag lovar bilder kommer ikväll, måste bara röja undan lite väskor som kläder varit i och placera kläderna in i skåpen innan jag knäpper färska nya bilder. :)

Nu ska jag fortsätta jobba och höra mig för om TV uttagen med T.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0