2010-01-18 @ 21:36:10
Nu har jag fixat en ny layout jag e mer nöjd med än den förra! Men det ska synnas en svart linje under bilden i headern som jag inte får att synnas, sen får jag inte kanten jämn här till höger, någon jäkla kod som jäklas, men hittar inte vilken.. Så om ngn e bra på koder, säg till så får ni mer än gärna hjälpa mig! :)


Vad tycker ni om layouten?? Är ännu osäker på bilden jag valde på mig eftersom jag är i bikini, men jag tycker ändå så otroligt mycke om den.. Men, men, kanske byter? :)

Det där är den svarta kanten jag pratade om..



XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Anna

Sätt till mera på paddingen :)

2010-01-18 @ 21:46:30
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0