2010-01-20 @ 17:09:36
Har just avslutat ett samtal med min jobbakompis Merja, så vi ska båda söka sommarjobbet vi hade förra sommaren, turistinformatör. Så ska söka dit. Sara som jag också jobbade med förra året ska söka, eller ska jobba där i sommar så hoppas alla får platserna, var så sjukt roligt förra sommaren att jobba med de 2 tjejerna. Det betyder det bara kommer 1 ny till gänget! :)



Min arbetsplats förra sommaren + mina goa arbetskamrater, Sara (th) och Merja (tv)


Gah, har så ont i magen att jag dör!

Men nu ska jag plocka upp lite här i rummet, för snart kommer Thomas hit, och vi ska försöka fixa ihop en outfit till morgondagen då det är hip hop tema i skolan! Haha, som min privata finskalärare sa "haha, det ska bli roligt att se! Du som är så lady-like." o så fnissade hon en bra stund, så vilken bild hon fick upp i huvudet har jag inte en aning om hur såg ut! ;)


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0