2010-01-08 @ 18:03:08
Sitter som bäst med super pipi mage! Hade det igår också, men trodde de skulle gå om till idag, men NEJ!! :(  Har hållit på med min hälsokunskap essä nu någon timme, gör en extra uppgifter nu då jag var borta från skolan 2 veckor före julen pga min sjukdom. Har varit helt slut idag också, utmattad helt enkelt! Så känner helgen kommer ganska lämpligt! Men det kommer att bli en vit och en lugn helg!

Om magen blir bättre till i morn ska jag och åka pulkka, om det blir varmare såklart. Känner inte för att åka pulkka i -26 grader! ;)


hittade denna bild från jullovet, tycker jag är rätt söt på den så slängde upp den med i brist på andra bilder! :)



Ha e fin fin fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0