2010-01-12 @ 23:14:40
Har ätit pepparkakshus, druckit mjölk, druckit juice, käkat godis, kollat Prison Break, kollat Heroes, räknat ut olika utgifter, kollat vad som bör köpas in till hösten, och kollat på bostäder med älskling!

Det här känns mer än bra! :) Är mer än redo för hösten, denna kväll lugnade mina nerver. Nu återstår bara VAD vill jag studera till hösten?? hmm..




Först ville jag bara bort från Vasa, men nu när jag hittade Thomas, eller han mig *hehe*, så känns det mer som att eftersom jag ändå inte har någon aning om vad jag vill bli, eller studera, då kan jag lika bra ta reda på det i Vasa o sen bege mig bort. :)

Haha, jag minns hur Ina sa då jag började i gymnasiet, "Vad du än gör, skaffa inte pojkvän i gymnasiet, de håller dig bara tillbaka när du ska studera, du lämnar i Vasa i så fall, jag lovar dig det lillasyster!".. Haha, syster visste (för en gångs skull) vad hon talade om! :D


XoXo
Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0