2010-01-08 @ 16:42:02
Det blir bröllopsmässa för mig även i år! Ska bli riktigt roligt, men som tidigare år är jag (fortfarande) för ung, så blir endast att visa upp festkläder, inga brudklänningar. 07.02.2010 är mässan, och den är i stadshuset. Roligt roligt, nu börjar det närma sig vår, och alla shower drar igång igen! :)






Detta e från första gången då jag var med på häämessut. Såg mer eller mindre ut som barbie (som blivit brunett)



andra året var jag bland studenterna och visade upp festkläder, i år är vi bara festklädda, inga studenter

Har annars planerat med T att göra en resa, så vi funderade lite på resemål och sådant.. Även lite på hösten vad den för med sig, jag kanske blir "sambo" då, heh. Skulle vara hur mysigt som helst. Inget är ju säkert, är långt dit ännu..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0