2010-02-11 @ 12:20:35
Såg på köksbordet idag att jag hade fått ett provapå presentkort till LadySlim av mamma. Synd bara att jag är så sjuk, och att hålla på med lady slim är så jäkla dyrt, (900euro), men ska bli kul att prova på 2 ggr  iaf, och att de mäter en över hela kroppen så jag får veta var jag ska bli fastare (fast det vet jag no bara av att se mig i spgeln, hehe), och hur jag ska träna för att bli det!

Så nu är jag bara ännu mera taggad på att bli frisk! För genast jag är frisk ska jag TRÄNA, TRÄNA, TRÄNA, för man ser det rätt bra på min kropp att jag inte kunnat träna på över 3 månader pga att jag varit sjuk! :( spec låren och magen, haha!

Gör mig annars en tjäns, och håll tummarna med mig kl 14 idag!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har oxå sådant, 1 kroppsanalys + 2 st träningar :)

2010-02-11 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0