2010-02-25 @ 22:36:51
Nu om någon gång blir jag förbannad!! Vaknade idag med att inte ha någon bra hörsel på vänster öra, och under dagens gång har vänster öra bara blivit dövare och dövare. Nu hör jag skit på både höger och vänster öra! GREAT!

Så om jag inte svarar i telefon, svarar med det samma på meddelanden, varar då någon pratar med mig, deltar aktivt i diskussioner, eller inte ragerar när någon ropar på mig, så är det för jag inte hör. Henrika ropade på mig idag då jag var och lunchade, men hörde inget så T fick bucka i mig och peka bakåt.

Nästan alla mina konversationer idag har börjat följande.. (utan att överdriva)

- Vad? Va sa du?
- Jag hörde inte, kan du säga en gång till?
- Vad f*n säger du, prata så man hör?!
-
Tystnad
osv.





Hoppas ni har hörseln kvar. Prova trycka in riktigt bra öronproppar i öronen, så får ni har ett LITET humm om hur min hörsel är? Det jag hör bra är vad jag själv säger, vad jag sväljer, tuggar, då jag hostar, andas osv... Obehagligt nästan ;) Vi människor kan allt göra äckliga ljud har jag kommit fram till ;)


Ha de gött.. Ska gå och sova nu!



XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0