2010-02-01 @ 17:00:03

 

Det har bara krånglat att logga in på blogg.se för mig så jag har inte orkat strula och på me det, därfö den ursla uppdateringen. Men igår  spenderade jag hela dagen med min älskling, vi steg upp TIDIGT, för jag hade talkomatning i Vörå, så 7 steg vi upp och begav oss till stallet. Så glad jag tvingade med honom, är så förkyld så skulle jag ha måsta göra de mest ansträngande sakerna skulle jag varit död nu. Sen tog vi det bara lugnt och kollade Prison Break i princip hela dagen, super mysigt!

 

Vaknade upp bredvid honom här hemma i Smedsby idag också, men fick pallra mig till skolan för att göra finska hörf, tror faktiskt det gick rätt bra!

 

Nu sitter jag och väntar på att maten jag gör ska bli klar. Det blir maletköttbiffar +  svampsås + tagliatelle, *mums*

 

 


Haha, så nostalgi!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer frågestunden upp? :D

2010-02-01 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0