2010-12-07 @ 12:00:45
Det var jäkla jobbigt i morse att föra T till tåget, jag avskyr verkligen att ha honom borta in i veckorna!! :( När jag kom hem frös jag som bara vad så mätte feber o hade typ stegring, så slängde i mig en burana o kröp under 2 täcken så nu är det vanlig temp i kroppen igen som tur!

Har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt, känner mig så trött. Borde träna extra denna vecka, blev så sjukt mycke skitmat i helgen, fredag-pizza, lördag-filmgodis, söndag-pepparkakor, måndag- ostbågar.. Länge sedan jag ätit så mycke skitmat, brukar annars hände 1-2 gånger i månaden.

Hur ofta tycker ni man kan äta skärpmat, o hur ofta äter ni skräpmat??


Kommentarer
Postat av: sandraa

Jag har en regel att jag får göra det en gång i veckan, då blir det oftast lördagar typ chips och sånt gott me alkohol före man far ut ;P Sen om jag vill ät de ytterligare en dag i veckan måst jag träna en extra gång! Ha varit en väldigt bra regel för mig iaf :) Fast en liten choklad/bakelse till kaffe kan man alltid unna sig ;) Tränar man ofta lär den ju ändå försvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0