2010-12-06 @ 11:17:10
God morgon!

Jag lekte snäll flickvän idag och gjorde i ordning en mysfrukost och tnde adventsljustaken, plockade undan och diskade med det samma undan (hatar att diska). Nu ligger vi båda här i soffan med våra datorer i knät, bara att jag bloggar och han gör skolarbete.

Idag ska vi åka och hälsa på hans mormor tillsammans med hans mamma, det ska bli roligt, har ännu inte träffat hans mormor. Efter det besket blir det mat i Smedsby och efter det beger vi oss hem till oss och bakar pepparkakor. :)

Det kommer med andra ord bli en riktigt lugn och skön måndag. Första måndagen på lääänge som Thomas varit hemma! Just det ja, GRATTIS FINLAND PÅ SJÄLVSTÄNDIGHETSDAGEN!! 93 år självständigt är det väl nu?



Just det ja, jag slängde upp julpynt (det lilla jag har) igår. Färgade lampor rutn spegel, liten platslugran på köksbänken, adventsljustake på bordet och elljustake i fönstret.


Ligger som bäst och gosar med Leo



I love my cat so damn much!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0