2010-04-15 @ 12:47:59
Jag blir så glad av att solen skiner, men jag sitter inne och skriver uppgifter jag ska ha gjort idag! Har massor jag ska ha gjort idag, suck, för lite tid! Som tur ska jag få belöna mig med en ridlektion ikväll!

Men nu ska jag ta och fortsätta skriva och vara duktig, har redan gjort 1 uppgift, och är nu på andra som snart är klar, då har jag bara 1 kvar, har bara så ont i magen att jag vet inte vart jag ska springa och gömma mig..

Nä nu som sagt ska jag fortsätta så jag blir av med uppgifter jag håller på med + den som är ogjord! Synd bara att balkongen är på fel sida, skulle vara mycket skönre att sitta i solen på balkongen (om solen skulle lysa där mao.)


Såhär smaskiga såg annars chokladbollarna jag gjorde igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0