2010-04-29 @ 13:02:23

Har precis planerat in en fotografering på tisdag nästa vecka. Fick förfårgan igår och det blev bestämt idag. Han hade nämligen blivit impad av pinup fotonen Sami Pulkkinen  tagit på mig, så han undrade om jag ville ställa upp på sådana bilder igen, så han skulle få göra sin tolkning, självklart tänkte jag, är ett tag sedan jag stod framför kameran nu igen. :) Så får se nu på tisdag Jarmo Gladers tolkning av sexy Country Girl. :)

Här är mina förra pinup bilder från i somras :)



Sami Pulkkinen är fotografen


Kommentarer
Postat av: läsare

bloggen borde ha en gilla-knapp :D

2010-04-29 @ 14:10:29
Postat av: Annu

haha jag håller helt med! ;) Kanske de skulle kunna bli lite influerade av FB!?

2010-04-29 @ 15:09:55
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0