2010-04-23 @ 09:42:41
Morning morning! sitter ännu i sängen och försöker övertala mig om att det är helt ok att stiga upp och äta frukost. Men kroppen skriker "LIGG KVAR EN STUND TILL!!".. Nä men ska nog ta och stiga upp, har mycket som ska göras idag! Men uppdateringen kommer bli kass eftersom jag far med min söta mamma och shoppa till Seinäjoki kring kl. 14 idag.

Nu ska jag och mitt knullruffs till hår (det ser för jävligt ut, gå inte och sov med blött hår) skutta upp ur sängen och fixa frukost.

Jag grät annars blod idag när jag såg det snöade kl. 9:00 i morse *buhuuuuuu* Det var ju påväg att bli VÅR VÅR VÅÅÅÅR, inte takatalvi!!!!


 

 

Btw, jag har alltid super uppsvällt ansiktenär jag just percis vaknat, jag själv kallar det butface, har ni liknande??

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har själv också alltid uppsvällt ansikte när jag vaknat, tror det är så för alla (;

2010-04-23 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0