2009-11-18 @ 21:56:59

Jag blev just nästan pistolhotad av Tobbe *heh*.. så ska göra en bloggvideo i morn el på fredag (troligen fredag), kan själv knapt vänta, kmr bli så underligt! ;) maahaa

Hittade annars ngr videon från i sommar då vi var o minigolfade när vi hade trist jag o Ansu.. Så här under e en liten film jag snabbt klippte ihop från det.. Tror vi nästan själv har roligst åt den, fast inget typ händer i den, heh!

Nu ska jag gå o borsta tänderna, har så äcklig smak i munnen.. Gissar jag dessutom kommer få ngr fyllesamtal inatt när någon viss person är ut på krogen idag, haha! ;)


Tänkte jag slänger upp lite andra roliga filmer jag hittade på mitt youtube-konto också! :) NJUT!


Vår prefekta utekväll i Krakow Polen 6.10.2009..



Flyget till Krakow



80-tals dag i skolan



Här är videon jag skrev jag snabbt fixade ihop.. Ansu änd Annu



XoXo
Sömniga Annu

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0